12.02.2024
UUSI SERVICE MANAGER ON ALOITTANUT 15.01.2024!
Jartek service palvelut vahvistuvat. Uudeksi Service Manageriksi valittiin Panu Koskinen. Panun aloittama tehtävä on Jartekilla uusi ja tuo mukanaan uuden asiakaspalvelumallin. Sahateollisuusalan yritykset kaipaavat kokonaisvaltaisempaa mallia laitoksen ylläpitoon olipa kyseessä laitoksen huolto, kuntotarkastus, modernisointi, konsultointi tai henkilöstön koulutus.
Valinnassa painotettiin ensisijaisesti sahateollisuusalan vahvaa tuntemusta ja kokemusta service palveluiden tarjonnassa. Tarkoituksena on auttaa uusia ja vanhoja asiakkaita ylläpitämään tuotanto toimivana sekä tarjota nykyaikaista ja laadukasta palvelua. Panun vastuualueelle kuuluu uuden service-liiketoiminta-alueen kehittäminen niin palveluiden kuin varaosamyynninkin osalta.
Tässä Panun terveisiä työnaloituksesta:
Mikä innosti hakea Jartekille?
Olen todella innoissani uudesta roolistani service managerina Jartekilla. Alun perin työhaastattelu oli suunniteltu projektipäällikön tehtävään mutta keskustelun edetessä huomasimme yhdessä, että service managerin tehtävä vastaa jopa paremmin sekä vahvuuksiani että yrityksen tavoitteita.
Tehtävä antaa mahdollisuuden aloittaa palvelukonseptin kehittämisen puhtaalta pöydältä. Erityisesti tehtävän monipuolisuus ja laajuus herättivät mielenkiintoani.
Odotukset uudelta tehtävältä
Odotan innolla haasteita ja mahdollisuuksia, joita tämä tehtävä tuo tullessaan. Sahateollisuusala on minulle entuudestaan tuttu, sillä olen työskennellyt alalla vuosia. Tässä tehtävässä yhdistyy aikaisemman työkokemuksen lisäksi, mieltymys alaa kohtaan ja mahdollisuus tarjota asiakaslähtöisempiä palveluratkaisuja.
Miten alku lähti liikkeelle?
Alku täällä lähti hyvin mukavasti liikkeelle. Olen huomannut viihtyisän ilmapiirin ja nauttinut mukavista kahvitauoista yhdessä työkavereiden kanssa.
Panu Koskinen, Service Manager, Jartek Invest Oy